بازاریابی اپلیکیشن چیست؟
با افزایش
موبایلها و تبلتها و دستگاههای هوشمند و همچنین کاربران استفاده کننده از آنّها
در سرتاسر جهان، امروزه شاهد ظهور شیوهی جدیدی در بازاریابی، با عنوان
بازاریابها در تلاشاند تا با بهکارگیری اپلیکیشنهای شرکتی و سازمانی در فروشگاههای اپلیکیشنی و شناساندن آن به کاربران دستگاههای هوشمند، اپلیکیشن مربوط به صنعت و کسبوکار خود را در بین کاربران این دستگاهها توسعه دهند و به این طریق برند خود را معرفی کنند.
از مزایای این روش میتوان به هزینه پایین بازاریابی و تبلیغات، حجم مخاطبان بسیار بالا، تنوع در بهکارگیری تهای بازاریابی، کسب درآمد مستقیم از اپلیکیشن، ارتباط دو جانبه با مخاطبان و مشتریان، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتری، تسهیل ارائهی خدمات به مشتری و … اشاره کرد.
شرکتها و سازمانهای زیادی وجود دارند که با استفاده از اپلیکیشن سازمانی خود، به ایجاد ارتباط متقابل هر چه بیشتر بین سازمان و مشتریان هدفشان کمک میکنند؛ همچنین تعداد این سازمانها روزبهروز در حال افزایش است.
با توجه به بازار رقابتی که در این نوع بازاریابی وجود دارد، داشتن یک اپلیکیشن مناسب، کاربرپسند و جذاب در سودآوری و میزان جذب مشتری، بسیار حائز اهمیت میباشد.
بنابراین مهم است که شرکتها و صاحبان کسبوکار برای ایجاد اپلیکیشن سازمانی خود، یک شرکت قابل اعتماد و باتجربه در توسعه و طراحی اپلیکیشن را انتخاب نمایند.
درباره این سایت